czwartek, 1 sierpnia 2013



To znowu ja!
Pojawiam się dziś po raz drugi, a to za sprawą super stronki, którą chcę się z Wami podzielić:) Szykuję się na wyjazd do Warszawy i w poszukiwaniu kodów rabatowych natknęłam się na witrynę http://www.tanio.co/ Kupony macie posegregowane według kategorii przez co łatwo wyszukać to co chcecie znaleźć. Co więcej, nie jest wymagana rejestracja, dzięki czemu oszczędzacie czas ;)

Znalazłam kupony do takich sieci jak Lidl, Tchibo czy Douglas. Strona jest zbiorem nie tylko kuponów, ale też informacji o zniżkach czy ofertach promocyjnych. Jeśli jesteś freakiem jeśli chodzi o oszczędzanie to jest to zdecydowanie coś dla Ciebie. Mnie najbardziej zainteresowały takie promocje jak 10 zł rabatu na stronie kontaktowe.pl (noszę soczewki więc to dla mnie przydatne) czy różne rabaty do Schaffashoes (a to przez wspomniany wyjazd do Warszawy). Ostatni rabat na pewno wykorzystam, bo czaję się na Melisski już dłuższy czas, a wiem, że w tym sklepie są dostępne.
Ogólnie bardzo polecam przejrzeć stronkę a pewnie każdy znajdzie coś dla siebie ;)
Już niedługo kolejne newsy ze świata Internetu.
Żegnam się (na dziś już pewnie macie mnie dość;)) i życzę dużo słonecznej pogody,
Martyna.

1 komentarz:

  1. Schaffashoes?! Ta zniżka spadła mi z nieba, bo też wypatrzyłam sobie u nich świetne buty. Super stronka :)

    OdpowiedzUsuń